رهبر انقلاب

صفحه اینستاگرام نوجوان بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب را در خصوص کتاب و کتاب خوانی منتشر کرد.

به گزارش مشرق،  صفحه اینستاگرام نوجوان از صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه‌ای، بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب را درخصوص کتاب و کتاب خوانی را در قالب یک عکس نوشته منتشر کرد و همچنین به معرفی کتاب‌های مورد علاقه رهبرانقلاب در دوران جوانی و نوجوانی پرداخت.

در ادامه متن و تصویر پست مربوطه را مشاهده می‌کنید:

«من در دوران جوانی زیاد مطالعه می‌کردم. غیر از کتاب‌های درسی خودمان، کتاب تاریخ، ادبیات، شعر، قصه و رمان هم می‌خواندم. به کتاب قصه خیلی علاقه داشتم و خیلی از رمان‌های معرو را در دوره نوجوانی خواندم. شعر هم می‌خواندم. من با بسیاری از دیوان‌های شعر، در دوره نوجوانی و جوانی آشنا شدم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    جانمان فدای رهبر.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    21 44
    درود بر رهبر فرزانه اندیشمند مدبر سیاستمدار و باتقوای انقلاب
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    20 38
    واقعا بهترین رهبر دنیا را داریم که توانسته حکومت را برابر تمام دشمنان درداخل وخارج که(تمام حکومتها ومردم دنیا) هستند،حفظ کند-فدایی داری
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    18 34
    نه در حال حاضر و نه در آینده ای طولانی فردی با این سطح از آگاهی و تسلط بر امور نخواهید دید. شما هنوز شناخته نشدی آقای خامنه ایی و این کار هر کسی نیست. به شخصه از مخالفان شما و نظام بودم ( تعارف که نداریم، از روی نفهمی و گوش دادن به یه سری چرندیات که به خوردم دادن، نه اینکه با تحقیق و انتخاب خودم بوده باشه ) اما حدود ۵ ماهه شدیدا ازتون دفاع می کنم(آگاهانه ). خوشحالم که با طرز فکر شما آشنا شدم.
    • کوروش IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
      15 30
      منم مثل تو ، فکر میکردم مخالف ایرانی است ،انگار قسمت من این بود اول از گذشته وطنم خدا را پیدا کنم و با گذشته وطنم و خداوند این رهبر را بفهم.وقتی صدای کفتارهای شیطان را هم جهت با ضد انقلاب و ... میبینم ؛یادم میاد که چقدر بدم میومد که میگفتن جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی؛ میگفتم پس ایران کو؟ اما هر دفعه که فتنه ای میگذره ،یه ذره به ایمان من تازه باور کرده آقای خامنه ای اضافه میشه که میگم خوشحالم خدایا که این چنین فردی هست ؛قبلا میگفتم چرا به زبانی و ادبیاتی صحبت میکنه که ما نمیفهمیم ؛من نمیفهمم ،به زبان امروز و ساده بگو ولی امروز تمام مجهول های ذهن و دلم با دیدن شیطان و قدرتش کاملا آرام آرامه ،عجیبه که آشوب در دلها غصه ایجا میکنه منم شدید از غم ایرانمان ناراحت میشم ولی عجیبه که آرامشی پیدا کردم منی که میگفتم این آقای خامنه ای همش میگه جمهوری اسلامی پس ایران کجاست وناراحت بودم؛منم یکی دیگه؛خداحافظ همه.
  • A IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    8 38
    پوتین پس از دیدار با حضرت آقا گفت رهبر ایران در باره " جنگ و صلح " نظراتی داشتند که برای من ( = پوتین) بعنوان یک روس جالب توجه و تازه بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس